Wave Breaker
Dignity
posted by SHAHIKAI 02:11 0 comments

Assalamualaikum and anyyeong ebelibadeh...

today aku nak cakap pasal hormat menghormati antara satu sama lain. yeah i think some ppl need jugak to learn sivik and kewarganegaraan like mana manners kau? asal nak biadap sangat? cuba hormat orang lain . tak susah pun senang je, yes mybe kau ingat benda yang kau buat tu sebagai satu lawak yang kau rasa magod kelakarkan its not funny at all la bij! wake up umur kita dah 17 tahun ew pls be matured lah guys tak susah pun serius aku cakap tak susah pun nak jadi matured ni haih kenapa perlu jadikan kesalahan orang sebagai something yang HAHAH so funny bij. jangan lah sebab kan 'lawak' kau tu orang rasa tersinggung, kau tau sekalai someone tu rasa tersinggung or terasa dengan kau she/he will remember until forever, its hard to forget what the others do to you especialy yang tak baik lah kita akan kenang until we die or mybe until akhirat kot aku tak main main dalam isu ni im super serious pls lah jadi matured sikit. tak susah guys. im still remember what my addmath teacher told me, she said "tak guna kau pandai tapi tak reti hormat orang" yeah i still remember what she said to my form5 class. so tak guna kau pandai mana sekalipun tapi kau ak hormat orang tak guna lah sakai bij shit fuck ha semua dah keluar sorry not sorry but aku sumpah bengang dengan orang spesis macam kau banyak do spesis macam ni dekat tikl pls lah guys wake up! aku bukan nak buka aib but i have to aku geram sangat just bcs of salah tweet kau nak judge orang tu like dia bunuh orang? waddaheck is dat blerh

okay i think i need to stop before laptop ni kena humbang satgi okay gtg bye

design by Wanaseoby