Wave Breaker
Last Night at Teknik
posted by SHAHIKAI 22:21 0 comments


Aku saja throwback masa ni. Saja suki suki sebab rindu segalanya pasal teknik. gila lah siapa tak rindu bukan? hm okay today aku nak cita pasal malam terakhir dekat teknik kuala lumpur ni. sekolah terbaik pernah au pergi. masa haritu sayu je environmentnya. aku rasa semua yang balik rumah tu (sbb gape kertas seminggu so sekolah kasi balik siiapa nak) semua balik tasrama balik. suasana tu 3 kali ganda bisingnya daripada hari hari biasa hm. warden pun tak kesah yelah dah hari terakhir kan hm. hari tu dining penuh! tak pernah seramai tu sebab ramai malas (antaranya aku ah) suruh member tapau kan hahahahahah aish rindu tak rindu hm.
masa haritu macam macam game ah main. penat ofc doh tapi peduli apa sebab hari last hahaha tak mandi kau tau tak dari pagi. esok baru mandi kehkehkeh teruk nau perangai. tilam aku rasa dah tak kenal yg mana satu punya bersepah dekat lantai, semua pakat nak bau ketiak masing masing. ye lah dah last day an hm sedih sial ! dan lah tu meh kita biarkah gambar berbicara



Dari Kiri: Elkay & Kanan: Amalia

Ni after lunch cewah lunch hahahaa ni sebab amalia (gamba kanan) ajak sebab dah ast day en huhu and elkay (kiri) cameraman yang bertauliah yang sangat setia kakakkakakka yeah haritu padang penuh dengan orang nak bergambo hahhaa apa apapun thanks elkay sebab sudi melayan kerenah saya dan amalia yang cantik ini kakaka



Kiri : Amalia & Kanan Elkay




Saya dan amalia, orang kata kembar hm



Pada sebelah petangnya pula kami bermain lah bendalah bumerang tu. aku dah lah pakai jubah pun kena heret, nak buat macam mana ku tabahkan diri dan bermain macam orang bodoh. tapi aku paling bersemangat sekali! go! go! go! hahaha. seronok jugaklah tapi malu lah lelaki tgh main futsal pun dgr beb kitorang memekak, well girls right. after main boommerang tu mainlah pua lompat tikus gila kau aku nak main so aku hanyalah menjadi si judge haih sedih tapi seronok gak lah sebab dapat gelak sama sama hm yeah aku dh rindu dorang babi ah hahahaha


dari hujung kiri: Anis, Amal, Maita, Elkay (belakang)



Dari kiri : Iffah, saya, Aida, Maita, Mainor




Gamba pertama belah kiri ni lepas main lompat tikus. masani saja nak jelajah belakang sekitar sekolah huhu yelah dah last day en huhuhuhu. masa ni dekat belakang blok kelas perdagangan dengan awam form four. ahh masa ni ramai lah kantoi fly dengan kami. hehe yelah kaau korang nak tau situlah port fly terbaik dekat sekolah ni haha. lobang dia besar gilahahaha. 

Okay gamba kedua pulak  sewaktu bermain lompat tikus hahahaha kelako je gamb ni. haih sakit tau tak tangan sebab anis ni ketot lompat tak tinggi hahahhaa nak wat cemana sis tabah. seronok main ni sampai ada member lelaki na main sekali hahaha sakai tak sakai. memang berpeluh lah main ni maklumlah peyang petang dekat kuala lumpur ni memang bahangnya macam dekat padang pasir so yeah



Nilah riadah yang terakhir, ni yang terakhir. selalunya waktu riadah tidur je dalam dorm. baru rasa seronoknya riadah ni hm rugi tak rugi huhuhuhuhu waktu ni sedih sikit lah sebab suasana pun sayu. dekat surau pun announce "Hari ni adalah malam erakhir kita bersama, segalanya yang terakhir. lepas ni mungkin kita tak akan jumpa dh rakan yang selalu kita lepak bersama, makan bersama, mandi bersama, gelak ketawa bersama, menangis bersama, bergaduh bersama dan segaanya bersama. oleh itu haargailah masa ini bersama dengan rakan anda" aduh nak menangis je rasanya masa ni huhu.


Ni kawan saya, syasya! yang selalu tabah bila gallery iphone dia dipenuhi dengan muka saya haha



ni kawan saya paling rapuh dan gedik, Zafirah!
Waktu malam pula semua turun surau hoho yelah hari last dekat surau kan huhuh siapa tak sedih surau lah tempat kitorang lepak, tempat bising masa tengah bagi usrah dekat depan, tempat tidur lepas kelas tambahan yang lama dan oenat, port pnteng, tempat gosip, tempat solat selain drpd dorm tersayang huhu sedih do sumpah sedih gilalah aku rasa surau temoat paling banyak fungsinya, wifi nya menjadi kegilaan form5 sumpah lagi gila sia!




Kami bersama pengetua kesayangan

 ucapan pengetua malam tu sangat sedih dan hampir nak buat air mata aku ni mengalir dengan derasnya huhuhuhuhuhuhu ayat dia yang paling sedih ah "lepas ni saya tak akan jumpa muka kamu semua ni, tak ingat un saya rasa lepas ni. kalau jumpa saya tegurah saya" huhuhuhuhu banya lagi senannya tapi lupa hahhaa biasalah saya hanya insan biasa lel.



Sapper malam tu aku dengan elkay turun sebab yeah roti canai dining tak mengecewakan. haha tu ah antara sebab kenapa aku tak kurus kurus haih sedap sangat. tapi aku tak makan roti canai dia. elkay yang habiskan everytime aku amek roti cnai sebab aku suka dia punya ubi keledek goreng tu masya'aalh sedp gila. elkay makan aku punya roti so aku amek dia punya keledek omo omo sedapnya.

and malam tu kitorang tak study langsung! peduli apa hahahhaa kenangan lebih penting lah hahahahahaha lastly masuk dewan menangis hahahahah takdelah pasrah je ah dah tak belajar kakaakaakakaka. malam tu semua tidur lambat huhu macam macam game main tapi no pitcure sebab semuanya mcm setan masatu haha

oklay i need to go rn, see ya!

















design by Wanaseoby