Wave Breaker
Rindu betul
posted by SHAHIKAI 11:27 0 comments
Assalamualaikum and anyeong ~



Hallo guys
Buat apa tu
Lagi 3 hari nak raya,  ada feel raya tak? Hahahahhaha.


Okay today 23 jun so as i know today adalah birthday my love,  menor!!!!!!  Yes i love her.  HAHAHHA AS A FRIEND.  she's like my sister lain mak lain ayah.  Sebab she always caring about me.  She alway ask me whenever I'm okay or not.  Wether im feeling down. She always there for me.  I just love heer like a damn much weh haih.  Dia memang caring nak mampos dengan aku mengalahkan biopren okay.  Ah i miss her!!!! 😩😭 when aku period she always cakap "no ice nanti ko mandul tak boleh beranak" "masa perjod tak elok minum air manis also bergas" omg i still remember that tho.  She keep cakap macam tu sebab i always fget benda tu hohohooooooo.  Ergh haih im about to cry now.  I know she wouldnt read this nor knowing i have a blog but its okay i dont care pun hihihihiii.  And she always temaning me makan megi malam malam.  Me,  mainor,  maita,  shae shas,  shila and amal always makan megi tepi tangga hahaha lepastu mpp naik blok marah sebab free hair ( bcs asrama lelaki and perempuan dekat so maybe boleh nampak idk) such a great memories tho . Okay i love her

She's a good friend i really adore her haih how i wish time dont flies so fast and can i be form four student again and again hm i missing everything haih.  She also funny . Semua jokes dia aku akan gelak hahahah bcs dia kelakar ok!!!  I'm not orang yang mudah terhibur huhuhuuuu tan tipu.  You can ask my other friend ok hohoho.  Dia and maita dulu masa awal awal masuk yang always taking care of me datang side aku jenguk aku (sbb each dorm is divided by two side)  and selalu gosip dengan aku and mami also elkay (sbb katil aku sebelah tu mami and atas dia elkay)  hahaha i still remember when j feel down gila sebab akaun and she comfort me hua she hugged me so i can cry hahahhaha masatu aku down gila siap nak oergi oejabat nak drop akaun.  Yes it was hard that time.

Okay perkara paling funny dia selalu marah aku sebab membazir air!!!  Especially masa basuh muka and berus gigi.  Aku jenis yang akan biar air tu pasang idk maybe habit sambil gosok gigi tau then dia mesti tutupkan dia kata membazir amalam syaiton hahahahha ong till now habit tu still ada without me realise.  Haih.  How i wish she can always by my side and bebel suruh turup air.  No one does what she does to me.  NO ONE.  HAIH

Now she has her life.  So do i.  I hate when school end.  Tbvfh.... I hate uni life its miserable.
Ergh Friendship is very important that time.  We always together like truly sister.  Yes satu dorm kalau boleh memang sporting gila and always togethee ah.  Haih


I miss school!

I miss my friends!!!!

I miss teknik!!!

I MISS IT



Okay ah nak cakap balik ni




HAPPY BIRTHDAY MAISARAH NOR 😝😛😜

Moga makin matang plus stay cili ok and swag!!!!  Hihihi


 i miss it. All of it.

Cikai :D


design by Wanaseoby