Wave Breaker
First Time Interview
posted by SHAHIKAI 00:41 0 comments
Assalamualaikum and anyeong.


Hai guys, it has been a long time aku tak post apa apa and tak update blog. Malas nk mampos ni haaa. hashtag sorry ada life hahah emo. Maklumlah dah habis belajar ni kan macam malas nak mampos je rasa ya tohan humbanlah hambamu yang pemalas ini. Aku sekarang kerjanya menternak lemak je adooooi. lemak sedia ada dah banyak ni dok tambah lagi hahhahhahahahhaha done kutuk diri sendiri. right now aku memang malas nak update pape pun later aku update pasal matriks blablablaaa okay . one day ah tau hihihiiiii

Aku currently baru lepas pergi interview dekat ukm aka universiti kebangsaan malaysia for subject ekonomi. and it was soo barai aih i don't know. it was my very first interview in my life and i ruin it. maybe lack of preparation and i'm quite nervous and also miserable that day. well let by gone be bygone kan? so aku macam lega sebab finally aku dah lepas di interviewkan hohohoho hashtag bangga sikit. kalau aku tahu aku tak pilih uni yang ada temuduga because im suck with speaking depan orang ergh malu jah. im still not use to it. 

aku pun macam tak berharap sangat lulus temuduga tu sebab weh malu aku dengan lecturer yang iv aku tu astaga hahahahahahah


let's hope for the best okay huhuhuuuu 


cikai :D

design by Wanaseoby