Wave Breaker
3D 2N at Teluk Bahang
posted by SHAHIKAI 05:50 0 comments
Halo halo halo halo 

Okay as korang tau or tak tahu, aku baru je balik dari kem. Okay ni kem wajib so memang kena pergi haih aku dah la tak gemar dengan benda benda sebegini hm tapi apakah daya terpaksa jua ku gagahi demia mendapat kan A dalam ko-k . Okay ko-k tu koko la semua tempat wajib demi grad dengan jayanya huhu sedih! Okay kitorang kena pergi satu kampung ni and berkhidmat untuk negara ceh takde lah just tolong kampung tu sikit sikit kira berjasa la sikit2 haaa gitu.

Alamak nama kampung tu aku dah ter tak ingat HAHAHAHA

Abaikan nama kampung tu



Yang aku ingat dekat Teluk Bahang. Astaga panasnya sumpah bahang gila. Orang kampung tu buat lawak aku rasa dia kata "Hangpa semua kena sabar noo, dah nama kampung ni pun telu bahang, mestilah bahang!" Aku menyesal pergi sini HAHAHAHAHHA K JK

Kitorang kena duduk rumah mak angkat thank god aku dapat rumah yang paling ramai orang duudk iaitut lima orang HAHHAHA

OKAY DAH JOM TGK




AJK Makanan yang tak berapa nak berfungsi sebab semua orang kampung dah buat huhu sedih


FIRST DAY!



Ini adalah ahli2 yang duduk serumah gitu.
Kiri : Yana, Syida, Tyqa, Aku dan Madi



This is us dengan mak angkat kami, ni masa mula mula dia announce siapa mak angkat kita apa semuanya lah hohoho




SECOND DAY!

We were at Taman Negara Teluk Bahang!

This is the second day camp tu. Act masa ni baru habis bersenam robik HAHHAHAHA so muka semua penat gilossss. Serius jeti dekat ni lawa gila. Act panjang lagi, tapi cukup la sampai situ je tak mampu nak pergi jauh lagi. seram bakhang!



Aktiviti selepas senamrobik hehhe bukan melepak ye! Masani tengah nak cari batu dekat pantai untuk decoration ye anak anak sambil sambil mencari batu tu kita rehat2 sekejap sambil hirup bau laut yang busuk ni HAHAHAHHAHAHAAHAHHA tak sangka belakang tadika tu ada pantai omg sangat seronok!





Deanah, Dewi, Madi dengan Aku

Okay masa ni tengah buat aktiviti petang petang sambil sambil tengok budak mewarna, kita mem pishang dulu HAHAHAHA




This is us malas nak join tengok wayang pacak so we all duduk dalam tadika je hehehe. Act malam tu dorang buka jumanji ala sis dah tengok banyak kali sampai dah hafal dah pun dialog dia huhuhuhu. and nak habiskan masa pilih pemenang pertandingan mewarna petang tu and habiskan juga masa nak warna kertas yang lebih2 tu HAHAHAHAH




THIRD DAY!




Ni masa last day sebab luar rumah mama ni lighting boek sangat jadi why not kita selfie





 Ala comel kan kami semua cewah gitu, act masa ni baru nak sedih sedih sendu sendu sikit sebab dah last day en and haritu mama masak nasi lemak astaga sedap nya!!! TAK TIPU! Tambah banyak kali. kami sangat berselera pagi tu hehehhe thanks mama love you!





design by Wanaseoby