Wave Breaker
Life Update November also
posted by SHAHIKAI 08:50 0 comments

Okay
Harini aku nak bercerita tentang my first experience
like my very first time doing thing like this hehehe

Okay
eh banyak nya okay
HAHHAHAH
OKAY
LOL

Baiklah
Ni first time aku join event yang macam ni
Im not expecting yang aku akan buat benda ni hehehe

Ni adalah event under SKJR. Okay apa kah itu skjr
baiklah 
skjr bermaksud Sekreteriat Keselamatan Jalan Raya
so basically all we do is to do benda yang berkaitan dengan keselamatan di jalan raya
haaa function tak? 
okay ni sangat membantu sebenarnya 
hohohoho

baiklah
yang ni adaah event yang sangat berguna iaitu jom gunakan signal
event ni basically all we do is to pegang sepanduk, poster and banyak lagi la
and we all akan duduk dekat tempat strategik untuk makhluk2 yang selalunya akan liat untuk
memberikan signal 
jadi ada beberapa tempat la sebenarnya
aku dapat dekat dengan final destination so ramai orang akan lalu sana ahhahaha bas apa semua la


so move on,


okay so atas ni adalah poster yang aku buat hehe, cute kan?
ok kenapa ada tangguh dekat situ
ok sebenarnya petang hari kejadian tu hujan so 
pengarah projek suruh aku edit kot2 la
as a backup
but
alhamdulillah
everything went well like as planned
walaupun hujan agak rintik dan 
susah sebenarnya tapi ada payung
fuh

















Ni pengalaman baru bagi aku
and 
aku rasa seronok sangat
rasa macam singkat je masa dia
rasa macam tak puas
seronok dapat expose dengan benda baru
serius
aku sebenarnya tak suka buat benda macam ni
tapi alhamdulillah
i enjoy every moment
hehehhe














design by Wanaseoby