Wave Breaker
❀ Meet and Greet with MatLuthfi ♡
posted by SHAHIKAI 10:17 0 comments
Assalamualaikum and selamat malam semua...

OMG IM SO EXCITED TO TELL U GUYS THAT I BARU JE JUMPA MATLUTHFI TADIIII!!!!!!! OMG IM SO HAPPY SUMPAH LAH TAK TIPU!!!! I ALSO CANT BELIEVE THAT I FINALLY BOLEH BERJUMPA DENGAN DIA LIKE FACE TO FACE DO YA TOHAN.

ops tercapslock sorry gais excited uhuk.

I think not all of you tahu yang aku minat gila dengan matluthfi. sebab yeah dia tak seaktif dulu. act he used to be my fav tapi since dia dah kahwin i stopped for a while sbb yeah sedih kot idola kita do dah kawen kemon ah aku sedih gila kot like aku siap unfollow dia siaaa tapi siapa aku sia dia nak kesah ke aku sedih ke apa semua hahahaha so aku lama lama dah start dapat terima kenyataan hmmm....

like aku serius sedih gila plus stress plus benci sbb dia pernah bagi talk dekat uni lain omg like aku emo gila asallah dia taknak mai usm hm. OMG thank god the moment i saw the poster about this meet and greet matluthfi aku terus macam DAYYYUMMM! WAJIB PERGI SIA!!!!!

i really like him sebab dia like open minded punya manusia ye lah jarang okay jumpa manusia yang sangat kreatif and tak judgemental. yea dia judgemental tapi like dia bertempat haa gitu. every hujah dia ada content and dia membuatkan aku excited and speechless. maybe for some ppl talk dia agak bosan but noooo ilmiah always boring. that's it.

aku malas nak membebel so yeah





so basically ni la poster yang berjaya buat aku naik gila saat aku memandangnnya HAHHAHAHA.





so yeah ni before talk. Muka sedih sebab terpisah dari dua orang lagi aduh masani memang emo habis. and sebelah lagi tu penanda buku omg !!!!!!!!!!





OMG 

masa ni beratur panjang gila. and matluthfi ni nak pergi rehat jap 10 minit. so aku gigih stay sia sebab nak bergambar dengan dia. it was AMAZING! evento masa beratur dia lagi lama dari dapat cakap dengan dia takpe takpe it was one of the best moment of my life siot. hehehehehehe. you can see aku memang kaku gila tahap setonn takleh bawak bincang dah hehehehehe. idk aku shaking gila tahap cipan ya allah. aku sejuk gila like my whole body mcm froze sia hahahahhaha mcm siot.....




you guys can see my excited face pftttt im so dramatic tadi hahahahhahaha





THIS IS THE HIGHLIGHT SIALLLAAAAAAAAAAAAAA

I still can;t believe myself aku rosakkan my fav case auloo hahahahha ye weh ni fav case aku hm. tapi aku sanggup demi matluthfi HAHAHHAHA SAKAI EN? HEHEHHEHEH. and yeah i manage to ask him for a sign sbb ingat tak sempat plus aku froze and gelabah gila. omg im so nervous and mamat tu mcm lek je HHAHAHAHHHHHHHHHHHHAHHAHAHAHA mcm bodo sia. and he was like " wow supreme noooh" omg i guess dia mmg peminat supreme hehehehhehehe. omg kita geng HHHAHAHAHA. then dia kata " amboi ori ka ni?" aku sakai gila siap balas " mestilah kopi ori" HAHHAHAHA CIBAIII ADUH SHIKAIII GAMPANG!!!!!!!!!. and when he ask me nama apa semua aku blur jap. takkan nak bagi nama kai kan kang mau dia buat soal siasat dkt situ hahaha orang dh la ramai lagi aduh aku pun cakap la Fatin HAHAHHAHA CUTE!!!!!!!!!!!!



time ni semua bagi aku attention like semua mcm wow bapak la. cis/. HAHHAHAHA U GUYS NAMPAK KAN HOW NERVOUS I AM!!!!!!!!!1 HAHAHHA IM SO SHY!!!!!!!!




so basically if you beli tiket exclusive you will get a discount 10% makan nasik kandar and yeah dapat penanda buku plus his signature hahahhaha and yeah the most exclusive is bergambaq dengan dia haaa bukan calang calang orang okay!!!!!! hehehheh bak kata dia "Amboi mahal naw bergambaq dengan aku" HAHHAHA SO CUTE!!!!!!!







happy me.



that;s all from me! goodnight everybody!



design by Wanaseoby