Wave Breaker
Tiring Week (PART ONE)
posted by SHAHIKAI 07:17 0 comments
Assalamualaikum and Hi everyone...

This week adalah minggu yang paling busy bagi aku yeah tiga event dalam satu minggu aduh mana tak penat. hehehe. At first aku excited sebab busy then aku menyesal kenapalah aku join benda benda menyusahkan hidup macam ni kan hahaha. First event Arts of KOMCA which held by adikarma my club esoknya ada pulak Gala Night and lusanya Meet And greet with matluthfi hahahah gila kau nak sangat kan productive amekko dia bagi berlambak haaa padan muka sobosb


ARTS OF KOMCA




Arts of KOMCA ni like hari di mana (amboi bm) Adikarma ni buat event just sebagai nak perkenalkan first year student yang baru je mentah mentah ni menari, berlakon, menyanyi dan menguruskan event. Dia macam semua bendalah first year yang handle. Dari step menari ke uruskan majlis haaa serabut gitu. Aku ofc lah amek spot management well me takleh menari, berlakon apatah lagi menyanyi haa ko kang rosak majlis. so aku decide untuk ambil port untuk hal hal management. ceh ingat best sangat lah tu kan. dapat pulak ajk protokol puih tulah siapa suruh tak datang first meeting kan dah kena campak hohoho. thank god ada fitsu dalam tu boleh lah tolong2 sikit sis budak abru belajar. okay kerja aku kena tempah perabot (ceh) leceh en? padahal ada je dkt komca tu berseppah tu hah kerusi semua sakai je aish. then aku kena cari mc untuk malam tu. OK CAKAP PASAL MC OMG NI NAK MARAH NI!!! FUHH okay Hariz nak Gob dengan Bob tau jadi mc sebab katanya lawak tapi dia mmg kelakar nakharoooom pun. Aku pun on je lah hariz kot doh ydp adikarma tuuu kang mau dia telan aku (gila ke nak telan anak orang) aku pun bersusah payah lah cari number si gob dengan bob ni thank god atas usaha aku dgn member aku dapat lah number dia haa ni satu lagi payah dia aduhai nak communicate dgn org kelakar ni mmg ssh semua benda dia nak buat punchline hahahahah aduhai kesian sis . penat lah kaw kaw puji dia pujuk dia jadi mc dia nak duit bgi je tiba2!!!!!!!!! CANCEL SBB DIA ADA EVENT LAIN AAAAH ANJING BEDTUL! lastly aku cari si syahdad ni haa lawak jugak damn dah la handsome ok bye raklu. aduhai aku malas nak bebel so yeah ni lanje gamba





so yeah ni sneak peak stage malam before terjadinya perkara ini HOHOHO. OKAY. Masani tak settle lagi semuanya tapi lawa kan? theme dia for this year was gelangang adikarma haaa gitu awesome dok? hehehhehehhee





this is us aum!




Fieqah, intan , me , madi



so here is the sneak peak of menari broh sangat best serius ah aku tak tipu hehehehe





management dalam adikarma act ramai lagi ni haa tapi semua dah blah so yeaaaah yang ada je hehe




me aric and madi





















design by Wanaseoby